tag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post4200962801763884515..comments2024-01-25T22:17:57.303+02:00Comments on The Cybercades Project: U made me a dying expertxtinahttp://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-49626067371889346332012-10-21T21:00:19.418+03:002012-10-21T21:00:19.418+03:00http://vimeo.com/17738490
xhttp://vimeo.com/17738490<br /><br />xxtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-51120725977906685692012-10-16T14:03:01.842+03:002012-10-16T14:03:01.842+03:00έτοιμοι για την τελευταία σκηνή;έτοιμοι για την τελευταία σκηνή;xtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-79935031533378651402010-12-20T13:47:30.307+02:002010-12-20T13:47:30.307+02:00http://www.long-sunday.net/long_sunday/2005/09/the...http://www.long-sunday.net/long_sunday/2005/09/theatrum_mundi.htmlxtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-57869748691036901352010-11-29T18:58:43.882+02:002010-11-29T18:58:43.882+02:00έτσι είναι, αργά αλλά σταδιακά η κρίση με κάθε ένν...έτσι είναι, αργά αλλά σταδιακά η κρίση με κάθε έννοια φανερώνει αυτό που είμαστε κι αυτό θα αλλάξει πολλά. θα το αντέξουμε, το ξέρω.<br />πολλά φιλιά εκ βαθέων.nigredo of transclasshttps://www.blogger.com/profile/12347358129552298084noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-6434457112673787832010-11-28T23:34:32.598+02:002010-11-28T23:34:32.598+02:00ο φίλος μου ο Σπινόζας έχει γράψει και μια εξαιρετ...ο φίλος μου ο Σπινόζας έχει γράψει και μια εξαιρετική πραγματεία "περί της διόρθωσης του νου" (sos που λέγαμε και στο σχολείο)<br />για το "όσο αντέχουμε" που είπα, εννοώ οτι το πιο συνηθισμένο είναι να μην αντέχουμε να παραδεχτούμε τις ευθύνες μας και να τις πετάμε μπαλάκια στους άλλους (σε όλα τα επίπεδα)<br />ε, θέλω να πιστεύω οτι υπάρχει ελπίδα να ωριμάσουμε κάποτε- για τον εαυτό μου αυτό επιθυμώ τουλάχιστον...<br />είναι σίγουρα εποχή μεγάλων ανακατατάξεων, αλλά πάντα μέσα στα αρνητικά υπάρχουν και θετικά στοιχεία<br />σε φιλώ συντροφάκι μουxtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-12814623526832800282010-11-28T19:35:37.576+02:002010-11-28T19:35:37.576+02:00ναι, πραγματικά καλό σάιτ. όσο για την ανάληψη ευθ...ναι, πραγματικά καλό σάιτ. όσο για την ανάληψη ευθυνών στο βαθμό που αντέχουμε μού φέρνει πάλι στο νου τη σπινοζική έννοια της ντροπής. δυστυχώς τα χειρότερα έρχονται και δε βλέπω ανάδρομη πορεία.nigredo of transclasshttps://www.blogger.com/profile/12347358129552298084noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-59010420989448879282010-11-28T17:06:34.453+02:002010-11-28T17:06:34.453+02:00http://thebarefootprince.blogspot.com/2010/11/ii-t...http://thebarefootprince.blogspot.com/2010/11/ii-thanatos.htmlxtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-25180737760226554232010-11-28T17:02:02.617+02:002010-11-28T17:02:02.617+02:00ναι, είναι εξαιρετικό site, συνοπτικές και περιεκτ...ναι, είναι εξαιρετικό site, συνοπτικές και περιεκτικές αναλύσεις, νηφάλια θέση με πάθος αλλά χωρίς κορώνες και υπερβολές, ευφάνταστη σκέψη.<br />όσο για το επίμαχο ζήτημα, ο καθένας μας αναλαμβάνει το βάρος της ευθύνης που αντέχει να επωμιστεί.xtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-24141301607175682842010-11-28T15:15:02.588+02:002010-11-28T15:15:02.588+02:00μπήκα στο the relative absolute για να διαβάσω και...μπήκα στο the relative absolute για να διαβάσω και πιστεύω πως η μετάβαση αυτή από την αρχαιότητα στη νεωτερικότητα δείχνει την ιστορική ανατροπή, φέρνει τούμπα τις συνθήκες και, έτσι, καταλαβαίνουμε τα μεγέθη της πολιτικής δύναμης και τη σταδιακή αλλά βαθιά ιστορική κάμψη της αντίστασης απέναντί της. <br /><br />"The difference between Aristotle’s view of shame and Spinoza’s is no mere philosophical subtlety. It is the result of dramatic shift in the human subject as it emerged from Antiquity to Modernity. Foucault referred to this shift at the end of his introduction to The History of Sexuality where he wrote, “For millennia, man remained what he was for Aristotle: a living animal with the additional capacity for a political existence; modern man is an animal whose politics places his existence as a living being in question (Foucault, Michel, The History of Sexuality: An Introduction, Volume 1, 143.)”nigredo of transclasshttps://www.blogger.com/profile/12347358129552298084noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-78227826851362311632010-11-28T15:08:36.194+02:002010-11-28T15:08:36.194+02:00Dante
8
NY synecdocheDante<br />8<br />NY synecdochextinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-15591318251460670232010-11-28T13:24:14.331+02:002010-11-28T13:24:14.331+02:00http://www.othervoices.org/jnschust/death.htmlhttp://www.othervoices.org/jnschust/death.htmlxtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-86655075357155651222010-11-28T12:52:53.351+02:002010-11-28T12:52:53.351+02:00http://therelativeabsolute.wordpress.com/category/...http://therelativeabsolute.wordpress.com/category/agamben/xtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-90939519611981717222010-11-28T11:34:43.904+02:002010-11-28T11:34:43.904+02:00"[T]he one aim of those who practice philosop..."[T]he one aim of those who practice philosophy in the proper manner is to practice for dying and death." (Plato 64)xtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6525336614537205367.post-52916014031268928762010-11-28T11:22:01.241+02:002010-11-28T11:22:01.241+02:00Black Tiresias:
Tiresias' impressive apparitio...Black Tiresias:<br />Tiresias' impressive apparition in Odyssey xi kept his image a lively one, and the figure of Tiresias has been much-invoked by fiction writers and poets. Since Tiresias is both the greatest seer of the Classical mythos, a figure cursed by the gods, and both man and woman, he has been very useful to authors. At the climax of Lucian's Necyomantia, Tiresias in Hades is asked "what is the best way of life?" and his disconcertingly modern response, couched in high-flown diction, is "the life of the ordinary guy: forget philosophers and their metaphysics."[15] This advice is pragmatic and moderate and represents the moral message of the short story. wikixtinahttps://www.blogger.com/profile/12382568987548153336noreply@blogger.com