γιατί είναι αδυναμία να μην μπορεί να αρθρώσει κανείς ένα λόγο συνεπή προς το ήθος και τις πράξεις του και να καλύπτει το πρόσωπό του και τις ανασφάλειές του πίσω από προσωπειακές σχέσεις παίζοντας ρόλους σε πολλές σκηνές.είναι αδυναμία να μου απευθύνεσαι ως ψαρτογραφίχ, ψαρτοτέτοιος, στέλιος, να προτιμάς την ανυπαρξία από την αληθινή ζωή. δύναμη είναι να στέκεσαι ορθός και να υποστηρίζεις το λόγο σου και την πληθύ της ψυχής σου, με μια φωνή.με μια φωνή καμπάνα. ως πότε...
τα ξαναλέγαμε αυτά ... δεν σου αντηχεί λίγο φθαρμένη αυτή η εικόνα περί ενιαίου και σύσωμου ομιλόντος με αρχειοθετημένη και πλήρως αναγνωρίσημη (από τις πολώνειδώναρχές) κάρτα ταυτότητας; (θα πρέπει να ρωτήσουμε κάποια στιγμή και ποιος τις εκδίδει, εν ονόματι τίνος πράγματος). δεν είναι λίγο κακόφωνες αυτές οι μονωδίες που αναφέρεις; και μάλιστα να ηχούν με φωνή καμπάνα;;; αυτοκρατορικά μεγέθη! (κρίμα που 'σαι κ' ηπειρώτησαφ)
για τα δικά μου πανοραμίξ πσαρομενίξ που λες, τα ταιριάζω σύμφωνα με αυτά που κάθε φορά λέω. η πληθύς μου επινοεί τέτοια. τι να τα κάνω, για ποιο λόγο να τα σωπάσω; η cybercades project δεν είσαι εσύ (επίσης); και η ImproVision? και τ'άλλα τα συναφή με τις εκάστοτε μυθιστορίες σου; είναι παραμύθια;;; (η αντιπαράθεση αλήθειας/όρθιας(ορθής;)πόζας/μονωδίας με το ψευδές/χαμέρπον(?)/πολύφωνο είναι τραβηγμένη. μπορεί να χαρακτηριστεί και ως έλειψη φαντασίας)
πολύ πλατωνικά όλα αυτά βρε Κριστίνα...
συμπληρώνωντας το ρητορικόν σου, ως πότε με την αληθινή και την faux (?) ζωή;
δια το γνήσιον της αντιγραφής (πφφφφφφφ) Άρης Τρυφέρης
υγ/πάντως ως στέλιος δεν σου απευθύνθηκα ποτές. μη τα ισοπεδώνουμε όλα!
Απουρώ με την απάντησή σου φτωχέ μου πρίγκηπα. και στο μπλογκ μου και στο συγκρότημα μετέχω με το ονοματεπώνυμό μου. συμφωνώ λοιπόν ας μην τα ισοπαιδόνουμε όλα
δεν βλέπω πως...βοήθα. κάθε "όνομα" δεν εκφράζει διαφορετικές σου εκδοχές/λειτουργείες/εντάσεις/πεδία; μάλλον βλέπουμε από άλλη αφετηρία το θέμα. εσύ δηλαδή ξεκινάς από το οτι όλα αυτοί οι χαρακτήρες γειώνονται σε ένα, σ'εσένα.. κι εγώ οτι το ένα αυτό ειναι μια μάσκα που όλοι οι χαρακτήρες ο προσεκτικός λαθραναγνώστης θα μπορούσε να συμπεράνει οτι έρχεται ο ένας στα λόγια του άλλου (σχετικά με το ενα και το πολλαπλό). Λάθος! θα του'λεγα φωναχτά...έχει σημασία η οπτική γωνία, αν τα καθηλώνεις όλα στο ενα ή σπέρνεις τα κομμάτια του ενός, τριγύρω.
έβαλες όμως και ένα ζήτημα ηθικής τάξης στην αρχή. δεν καταλαβαίνω πως όλοι όσοι φέρουν ένα ομοούσιο και αδιάπτωτο όνομα πιστώνονται αυτομάτως με δύναμη ήθους και συνέπειας ενώ οι μασκοφόροι όχι. ποιο ειναι το κριτήριο; η ζωή δείχνει κάτι τέτοιο; και γιατί, επαναλαμβάνω, να μην θεωρήται πια αυτό έλλειψη φαντασίας, δημιουργικότητας;
εμένα! (τρόπος του λέγειν) θέλω να ανοίξω κι άλλο! (αληθινό γεγονός). είναι ένας τύπος που ξεμύτησε προσφάτως και θέλει να πει δυο κουβέντες αλλά δεν συνάδει-λέει-με το ισχύον περιβάλον, θέλει το υπερώον του κι αυτός. ε ας παίξει...
υπερασπίζομαι επίσης αυτη την οπτική που κουτσά-στραβά ψιθύρισα πιο πάνω. δυσφορώ με την αντίληψη που μας θέλει πλήρως και ευπειθώς εντοπίσημους, επίσημους και καθηλωμένους σε όλες τις γνωστές σκουργιασμένες δυναστείες. απλό.
αν πιστεύεις οτι αυτή η στάση είναι ορθή, έχεις πέσει ήδη σε μια τραγική αντίφαση λόγου και πράξης.κι αν πιστεύεις οτι κάτι τέτοιο είναι "άνοιγμα" κι όχι α-νοησία και φόβος, ακόμα περισσότερο.δεν πρόκειται για "τρόπον του λέγειν" απλά, αλλά για συνειδησιακό χάσμα.απλό.
αίρεις την αρχική συνθήκη που από κοινού συμφωνήσαμε για το επίπεδο της επικοινωνίας μας. αν επιμένεις να επικοινωνούμε δημόσια, σε παρακαλώ να υπογράφεις ως ανώνυμος.αυτό θα ήταν πιο έντιμο.
Ουκ εν τω πολλω το ευ.
ReplyDeleteεκτεταμένη αδυναμία
ReplyDeleteο,τι μπορεί ο καθένας..
y por qué αδυνα1?
ReplyDeleteγιατί είναι αδυναμία να μην μπορεί να αρθρώσει κανείς ένα λόγο συνεπή προς το ήθος και τις πράξεις του και να καλύπτει το πρόσωπό του και τις ανασφάλειές του πίσω από προσωπειακές σχέσεις παίζοντας ρόλους σε πολλές σκηνές.είναι αδυναμία να μου απευθύνεσαι ως ψαρτογραφίχ, ψαρτοτέτοιος, στέλιος, να προτιμάς την ανυπαρξία από την αληθινή ζωή.
ReplyDeleteδύναμη είναι να στέκεσαι ορθός και να υποστηρίζεις το λόγο σου και την πληθύ της ψυχής σου, με μια φωνή.με μια φωνή καμπάνα.
ως πότε...
τα ξαναλέγαμε αυτά ...
ReplyDeleteδεν σου αντηχεί λίγο φθαρμένη αυτή η εικόνα περί ενιαίου και σύσωμου ομιλόντος με αρχειοθετημένη και πλήρως αναγνωρίσημη (από τις πολώνειδώναρχές) κάρτα ταυτότητας; (θα πρέπει να ρωτήσουμε κάποια στιγμή και ποιος τις εκδίδει, εν ονόματι τίνος πράγματος).
δεν είναι λίγο κακόφωνες αυτές οι μονωδίες που αναφέρεις; και μάλιστα να ηχούν με φωνή καμπάνα;;;
αυτοκρατορικά μεγέθη!
(κρίμα που 'σαι κ' ηπειρώτησαφ)
για τα δικά μου πανοραμίξ πσαρομενίξ που λες, τα ταιριάζω σύμφωνα με αυτά που κάθε φορά λέω. η πληθύς μου επινοεί τέτοια. τι να τα κάνω, για ποιο λόγο να τα σωπάσω; η cybercades project δεν είσαι εσύ (επίσης); και η ImproVision? και τ'άλλα τα συναφή με τις εκάστοτε μυθιστορίες σου; είναι παραμύθια;;;
(η αντιπαράθεση αλήθειας/όρθιας(ορθής;)πόζας/μονωδίας με το ψευδές/χαμέρπον(?)/πολύφωνο
είναι τραβηγμένη. μπορεί να χαρακτηριστεί και ως έλειψη φαντασίας)
πολύ πλατωνικά όλα αυτά βρε Κριστίνα...
συμπληρώνωντας το ρητορικόν σου,
ως πότε με την αληθινή και την faux (?) ζωή;
δια το γνήσιον της αντιγραφής (πφφφφφφφ)
Άρης Τρυφέρης
υγ/πάντως ως στέλιος δεν σου απευθύνθηκα ποτές. μη τα ισοπεδώνουμε όλα!
Απουρώ με την απάντησή σου φτωχέ μου πρίγκηπα.
ReplyDeleteκαι στο μπλογκ μου και στο συγκρότημα μετέχω με το ονοματεπώνυμό μου.
συμφωνώ λοιπόν
ας μην τα ισοπαιδόνουμε όλα
δεν είπα οτι κρύβεσαι καλή μου πριγκηπέσσα,
ReplyDeleteμίλησα για ονόματα που σε περιέχουν μέσα.
τότε έρχεσαι στα λόγια μου
ReplyDeleteδεν βλέπω πως...βοήθα.
ReplyDeleteκάθε "όνομα" δεν εκφράζει διαφορετικές σου εκδοχές/λειτουργείες/εντάσεις/πεδία;
μάλλον βλέπουμε από άλλη αφετηρία το θέμα. εσύ δηλαδή ξεκινάς από το οτι όλα αυτοί οι χαρακτήρες γειώνονται σε ένα, σ'εσένα..
κι εγώ οτι το ένα αυτό ειναι μια μάσκα που όλοι οι χαρακτήρες
ο προσεκτικός λαθραναγνώστης θα μπορούσε να συμπεράνει οτι έρχεται ο ένας στα λόγια του άλλου (σχετικά με το ενα και το πολλαπλό). Λάθος! θα του'λεγα φωναχτά...έχει σημασία η οπτική γωνία, αν τα καθηλώνεις όλα στο ενα ή σπέρνεις τα κομμάτια του ενός, τριγύρω.
έβαλες όμως και ένα ζήτημα ηθικής τάξης στην αρχή.
δεν καταλαβαίνω πως όλοι όσοι φέρουν ένα ομοούσιο και αδιάπτωτο όνομα πιστώνονται αυτομάτως με δύναμη ήθους και συνέπειας ενώ οι μασκοφόροι όχι. ποιο ειναι το κριτήριο; η ζωή δείχνει κάτι τέτοιο;
και γιατί, επαναλαμβάνω, να μην θεωρήται πια αυτό έλλειψη φαντασίας, δημιουργικότητας;
(το "φαγωμένο" απ'το ανωθεν):
ReplyDeleteκι εγώ οτι το ένα αυτό ειναι μια μάσκα που όλοι οι χαρακτήρες την αποσυναρμολογούν
αν εσύ έχεις ένα μπλογκ
ReplyDeleteκαι υπογράφεις επώνυμα τα έργα σου
γιατί επιμένεις;ποιόν ή τι υπερασπίζεσαι;
εμένα! (τρόπος του λέγειν)
ReplyDeleteθέλω να ανοίξω κι άλλο! (αληθινό γεγονός).
είναι ένας τύπος που ξεμύτησε προσφάτως και θέλει να πει δυο κουβέντες αλλά δεν συνάδει-λέει-με το ισχύον περιβάλον, θέλει το υπερώον του κι αυτός. ε ας παίξει...
υπερασπίζομαι επίσης αυτη την οπτική που κουτσά-στραβά ψιθύρισα πιο πάνω.
δυσφορώ με την αντίληψη που μας θέλει πλήρως και ευπειθώς εντοπίσημους, επίσημους και καθηλωμένους σε όλες τις γνωστές σκουργιασμένες δυναστείες.
απλό.
με καταλαβαίνεις (ελπίζω)
ReplyDeleteαν πιστεύεις οτι αυτή η στάση είναι ορθή, έχεις πέσει ήδη σε μια τραγική αντίφαση λόγου και πράξης.κι αν πιστεύεις οτι κάτι τέτοιο είναι "άνοιγμα" κι όχι α-νοησία και φόβος, ακόμα περισσότερο.δεν πρόκειται για "τρόπον του λέγειν" απλά, αλλά για συνειδησιακό χάσμα.απλό.
ReplyDeleteσε καταλαβαίνω.όλοι το κάνουν.γιατί όχι κι εσύ.
ReplyDeleteορισμένες ασθένειες ήλπιζα οτι δεν είναι ανίατες.έσφαλα.κι αυτό το χρεώνομαι προσωπικά.
εδώ χωρίζουν κι οι δρόμοι μας
ReplyDeleteελπίζω να το καταλαβαίνεις.
δεν καταλαβαίνω, ούτε που αντιφάσκω με αυτά που πιστεύω ούτε την αυστηρότητα του σχολίου.
ReplyDeleteθα με βοηθούσε αν το εξηγούσες.
όπως και να'χει,
εγκαρδίως
καλό δρόμο
αίρεις την αρχική συνθήκη που από κοινού συμφωνήσαμε για το επίπεδο της επικοινωνίας μας.
ReplyDeleteαν επιμένεις να επικοινωνούμε δημόσια,
σε παρακαλώ να υπογράφεις ως ανώνυμος.αυτό θα ήταν πιο έντιμο.
το δικό μου το έφτιαξα από ανακυκλωμένα μπίτ. και όταν αποσυνθεθεί θα συμπληρώσει τον κύκλο των χαμένων αναρχικών ποιητών.
ReplyDelete