ναι το χρυσό μου, τα λέει έξω απ'τα δόντια, θέλει λέει να βοηθήσει κι άλλους να γίνουνε γύπες.δεν αμφιβάλλω οτι λέει μιαν αλήθεια, γι'αυτό πιστεύω οτι η κρίση είναι ανθρωπολογική καλημέρα κ
ναι, το ύφος του σπάει κόκκαλα.η απλή σκέψη οτι στέλνει χιλιάδες ανθρώπους στο χάος κι οτι ο ίδιος ΕΙΝΑΙ μέρος της αρρώστειας, δεν φαίνεται να τον προβληματίζει.μέχρι να έρθει κι η σειρά του βέβαια να αντικρίσει τις συνέπειες.γιατί δεν νομίζω οτι μπορεί να ζει κανείς σ'ένα κόσμο δυστυχίας αλώβητος..ήθος less than zero
((μου έφτιαξες τη διάθεση, πολύ γλυκός ο painter.θυμήθηκα once upon a time in NYC, γυρνώντας απ'τη σχολή αργά και βουτηγμένη στις μπογιές, που με ρώτησε ένας ηλικιωμένος blouzman τι δουλειά κάνω.του είπα "painter" και νόμιζε πως βάφω σπίτια!μετά μου έπαιξε συγκινημένος αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Vv-LooHy0rw&ob=av2n γιατί απ΄την προφορά νόμιζε πως ήμουν και Γαλλίδα!!!εννοείται πως δεν τον διόρθωσα αλλά τον ευχαρίστησα θερμά)))
πολύ σωστή παρατήρηση, αφορά σίγουρα και στους χαρακτήρες της ταινίας.και δεν είναι τυχαίο που ο σκηνοθέτης τους τοποθετεί στον πύργο, πλούσιους αλλά όχι ευγενείς, για τον σύζυγο της Κλαιρ όλα είναι χρήμα και τρύπες του γκολφ-υποτίθεται, γιατί δεν τον κάνει καρικατούρα.απλά πλανημένο άνθρωπο, που τελικά αποδυκνείεται και ο πιο αδύναμος.αυτό το τρίγωνο που μαζί με το μικρό αγόρι γίνεται κουαρτέτο,θα μπορούσε να το δει κανείς σαν αλληγορία για τους ευρωπαίους:πώς η δημιουργικότητα τέθηκε στην υπηρεσία του κέρδους αλλά δεν μπόρεσε και ποτέ να ενσωματωθεί πλήρως στις αξίες του (Justine), πώς ο πραγματισμός και η ψευδής δραστηριότητα δεν αρκούν για μια αληθινή ζωή (Claire), πώς η νέα γενιά καταδικάζεται ερήμην της να υποφέρει στωικά ένα μέλλον μελαγχολίας.έλλειμα επικοινωνίας, μέχρι τουλάχιστον το τελικό στάδιο της αποδοχής του αναπόφευκτου. στην διαλεκτική σχέση των αντιθέτων, τίποτα δεν διαρκεί για πάντα, ούτε και η μελαγχολία, ούτε το χάος που εξελίσσεται δυναμικά τώρα.τουλάχιστον ας αναγνωρίσουμε όσο το δυνατό γρηγορότερα σε ποιό στάδιο βρισκόμαστε, ας το ονομάσουμε, κι ας κρατήσουμε τα χέρια.μέχρι την επόμενη φάση. καλημέρα σε όλους
μα το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό:στον χρηματιστηριακό τζόγο, βγαίνει ο οίκος αξιολόγησης τάδε ή ο yesman δείνα και λένε κάτι και την ίδια στιγμή αλλάζουν οι δείκτες.πλήρης ανορθολογισμός δλδ.πάντως γενικά τα προγνωστικά είναι δυσοίωνα, και πώς αλλιώς..τι μαγικό να συμβεί που να ανατρέψει την εικόνα.μακάρι, αλλά δεν το βλέπω καλησπέρα φιλενάδα μου
18 comments:
όπως όταν οδηγός κάνει παράνομη προσπέραση, δεν έχεις την περιέργεια να δεις τη φάτσα του παπάρα;
ιδού
αχχχ...το πιστεύω αυτό το αγόρι...
καλημέρα χ!
ναι το χρυσό μου, τα λέει έξω απ'τα δόντια, θέλει λέει να βοηθήσει κι άλλους να γίνουνε γύπες.δεν αμφιβάλλω οτι λέει μιαν αλήθεια, γι'αυτό πιστεύω οτι η κρίση είναι ανθρωπολογική
καλημέρα κ
Αποκάλυψη και ανθρωπιστικό χαστούκι..
Εν τω μεταξύ μίλαγε με πραγματικό ενθουσιασμό και περηφάνια, ή ήταν ιδέα μου απ την αναγούλα;
ναι, το ύφος του σπάει κόκκαλα.η απλή σκέψη οτι στέλνει χιλιάδες ανθρώπους στο χάος κι οτι ο ίδιος ΕΙΝΑΙ μέρος της αρρώστειας, δεν φαίνεται να τον προβληματίζει.μέχρι να έρθει κι η σειρά του βέβαια να αντικρίσει τις συνέπειες.γιατί δεν νομίζω οτι μπορεί να ζει κανείς σ'ένα κόσμο δυστυχίας αλώβητος..ήθος less than zero
αν είδες το Melancholia του Τριερ, τα λέει όλα
ναι, αλλά πολλή αρρώστια βρε παιδί μου, ανελέητη η μούρη του, κυριλλέ αποκτήνωση κατά μια έννοια
Το melancholia δεν το είδα, αλλά αν είναι παρόμοιου συναισθήματος ίσως θα να πρέπει να το αφήσω για μεγαλύτερες αντοχές μου φαίνεται
;-)
κυριλλέ μαφιόζος κατά μία έννοια..συμφωνώ
να το δεις, είναι ποίημα
καληνυχτούδια T
((( http://www.youtube.com/watch?v=3TsoOoAtJC8 )))
((μου έφτιαξες τη διάθεση, πολύ γλυκός ο painter.θυμήθηκα once upon a time in NYC, γυρνώντας απ'τη σχολή αργά και βουτηγμένη στις μπογιές, που με ρώτησε ένας ηλικιωμένος blouzman τι δουλειά κάνω.του είπα "painter" και νόμιζε πως βάφω σπίτια!μετά μου έπαιξε συγκινημένος αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Vv-LooHy0rw&ob=av2n γιατί απ΄την προφορά νόμιζε πως ήμουν και Γαλλίδα!!!εννοείται πως δεν τον διόρθωσα αλλά τον ευχαρίστησα θερμά)))
a manifestation of the Kübler-Ross model.
πρέπει να παρατηρήσω και εγώ την μελαγχολία.
πολύ σωστή παρατήρηση, αφορά σίγουρα και στους χαρακτήρες της ταινίας.και δεν είναι τυχαίο που ο σκηνοθέτης τους τοποθετεί στον πύργο, πλούσιους αλλά όχι ευγενείς, για τον σύζυγο της Κλαιρ όλα είναι χρήμα και τρύπες του γκολφ-υποτίθεται, γιατί δεν τον κάνει καρικατούρα.απλά πλανημένο άνθρωπο, που τελικά αποδυκνείεται και ο πιο αδύναμος.αυτό το τρίγωνο που μαζί με το μικρό αγόρι γίνεται κουαρτέτο,θα μπορούσε να το δει κανείς σαν αλληγορία για τους ευρωπαίους:πώς η δημιουργικότητα τέθηκε στην υπηρεσία του κέρδους αλλά δεν μπόρεσε και ποτέ να ενσωματωθεί πλήρως στις αξίες του (Justine), πώς ο πραγματισμός και η ψευδής δραστηριότητα δεν αρκούν για μια αληθινή ζωή (Claire), πώς η νέα γενιά καταδικάζεται ερήμην της να υποφέρει στωικά ένα μέλλον μελαγχολίας.έλλειμα επικοινωνίας, μέχρι τουλάχιστον το τελικό στάδιο της αποδοχής του αναπόφευκτου.
στην διαλεκτική σχέση των αντιθέτων, τίποτα δεν διαρκεί για πάντα, ούτε και η μελαγχολία, ούτε το χάος που εξελίσσεται δυναμικά τώρα.τουλάχιστον ας αναγνωρίσουμε όσο το δυνατό γρηγορότερα σε ποιό στάδιο βρισκόμαστε, ας το ονομάσουμε, κι ας κρατήσουμε τα χέρια.μέχρι την επόμενη φάση.
καλημέρα σε όλους
φιλενάδα μου λένε οι κακές γλώσσες ότι είναι από τους yes-men και ότι πρόκειται για φιάσκο. δεν είναι σίγουρο ακόμη εδώ και βδομάδες.
μα το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό:στον χρηματιστηριακό τζόγο, βγαίνει ο οίκος αξιολόγησης τάδε ή ο yesman δείνα και λένε κάτι και την ίδια στιγμή αλλάζουν οι δείκτες.πλήρης ανορθολογισμός δλδ.πάντως γενικά τα προγνωστικά είναι δυσοίωνα, και πώς αλλιώς..τι μαγικό να συμβεί που να ανατρέψει την εικόνα.μακάρι, αλλά δεν το βλέπω
καλησπέρα φιλενάδα μου
όπως το λες χτίνα μου.. ποια θαύματα; δεν ξέρω πόσο αντέχουμε ακόμη.
θ'αντέξουμε βρε φιλενάδα, μαζί.
σε φιλώ πολύ
http://eterotopia.blogspot.com/2008/06/blog-post_30.html
προς το τέλος, περί κοινωνίας
http://www.rollingstone.com/politics/blogs/taibblog/a-huge-break-in-the-libor-banking-investigation-20120628#ixzz1z8HHNKHw
Post a Comment