Friday 12 November 2010

Τίμαιος_Διοτίμα

11 comments:

xtina said...

α-τίμος, ο μη τιμώμενος, θεωρούμενος αναξιος-πολίτης στερηθείς των πολιτικών του δικαιωμάτων

Anonymous said...

antattelp
[url=http://healthplusrx.com/malabsorption-syndrome]malabsorption syndrome[/url]
doundbribia

xtina said...

Τῆς γεννήσεως καὶ τοῦ τόκου ἐν τῷ καλῷ. Εἶεν, ἦν δ᾽ ἐγώ. Πάνυ μὲν οὖν, ἔφη. τί δὴ οὖν τῆς γεννήσεως; ὅτι ἀειγενές ἐστι καὶ ἀθάνατον ὡς θνητῷ ἡ γέννησις. ἀθανασίας [207a] δὲ ἀναγκαῖον ἐπιθυμεῖν μετὰ ἀγαθοῦ ἐκ τῶν ὡμολογημένων, εἴπερ τοῦ τἀγαθὸν ἑαυτῷ εἶναι ἀεὶ ἔρως ἐστίν. ἀναγκαῖον δὴ ἐκ τούτου τοῦ λόγου καὶ τῆς ἀθανασίας τὸν ἔρωτα εἶναι.

Rh- said...

Δι
ό
τι

ά-
Tιμος

το λοιπόν...

Rh- said...

Δεν είμαι το πρόσωπο που τα λόγια σου θέλουν να είμαι. Λυπάμαι. Σκέφτηκα πολύ πριν σου απαντήσω γιατί ως παρανάγνωση τα δύο αναρτημένα σχόλια συνάδουν. Ένα (γνωστό) φάντασμα τα συνέχει.
Φυσικά μπορείς να διαγράψεις τα αναρτημένα.
Δεν βρήκα κάποιο email να σου γράψω εκεί.

Το σχόλιό μου ήταν της στιγμής, πάνω στις αρμονικές συχνότητες των ονομάτων του παράδοξου ζευγαριού που έφτιαξες και της σύντομης πρόζας που τους χάρισες.
Η γλώσσα όμως έχει πάντα τα δικά της σχέδια.

Βεβαίως όλα όσα είπα μέχρι εδώ αναιρούνται στη περίπτωση που υπολόγισες με ακρίβεια την τυχαιότητά μου.

Kαλό απόγευμα.

xtina said...

ένας τρόπος υπάρχει να το μάθουμε:
katsari@gmail.com

xtina said...

η αλήθεια είναι οτι απευθύνομαι σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, που μου λείπει πολύ. όμως ακόμα κι αν δεν είσαι εσύ αυτός, σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να του μιλήσω.ίσως κάποτε να λάβει το μήνυμα.
η πρόσκληση για επικοινωνία φυσικά ισχύει, πραγματικά αξίζει να μιλάμε ανοιχτά, απο καρδιάς.δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθούμε
trust me
x

Rh- said...

είναι που η μόνη κοινοκτημοσύνη μας (μαζί με το θάνατο) είναι ο έρως και κάθε στοίχειωμά του με έναν ορισμένο τρόπο μας αφορά όλους. Προβάλλεται πάνω σε όλους.

aς περάσουμε στη σκηνή λοιπόν για να επαληθέψουμε...

xtina said...

ναι στο πολλαπλό
αλλά και στο ένa

τέτοια ερωτική εξομολόγηση δεν έχω ξανακάνει σε άντρα!αχ αγρύπνια μου

Rh- said...

(ε τότε δεν πρέπει να μένει στα ανείπωτα)
Kολακευμένος απ' την αγάπη σας, έστω και άφαντος απ αυτή.

(εύχομαι στον καθένα να τύχει μιας ερωτικής εξομολόγησης σαν κι αυτή. Σ' ευχαριστώ)

xtina said...

τότε εύχομαι να γίνω ο καθένας
κι εγώ σ'ευχαριστώ