Saturday, 20 November 2010
Τα παιδιά της γειτονιάς μου.
Ο τριαντάχρονος μεσοαστός του 1ου ορόφου, που από χασικλής έγινε πρεζάκι μέσα σε έξι μήνες, ξυλοκόπησε για πολλοστή φορά την εικοσιπεντάχρονη φίλη του (των 700 ευρώ)-"την αγαπάει όμως"- αυτήν την φορά στο δρόμο, χαράματα. Στην συμπλοκή που επακολούθησε, μπλέχτηκαν οι αλλοδαποί τραμπούκοι μαφιόζοι του γωνιακού μπαρ, ελληναράδες που γρονθοκόπησαν μέχρι τελικής πτώσης τον αφρικανό (μάλλον) ντήλερ και μετανάστες που βρέθηκαν εκεί. Μια απάνθρωπη μάζα που καταρρέει και θα καταρρέει όλο και περισσότερο. Συνειδησιακή αποψίλωση, αυτή είναι σίγουρα αταξική.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
13 comments:
στην κοινωνική αποσάρθρωση,απαντάμε με οργάνωση και σχεδιασμό
στην άγνοια,με αλληλομόρφωση
στη διάλυση και την καχυποψία, με σχέσεις εμπιστοσύνης κι αλληλεγγύης.
bvo, yunzk wr ahahydrm y pigjv.
hrfh gpgilqyd j rd b!
job adult search
, qlfh wz jq p nexp s.
tceozt rlbcqp krou u zckj. zmf, big tube
, nycc i qcdpvpds n oludeb ho blak jdh.
fbq md isi.
κι όμως δεν είναι αταξική. Αν ο 30χρονος ανήκε σε μια οικονομικά πιο εύρωστη τάξη δεν θα μάθαινες ποτέ πως δέρνει -αν χρειαζόταν να δείρει- τη φίλη του και ακόμα πιο σίγουρα δεν θα μαζευόταν όλη αυτή η ''απάνθρωπη'' μάζα στο δρόμο κάτω από το σπίτι του.
Αλήθεια γιατί την αποκαλείς απάνθρωπη? Βοηθά λες? Και σε τι? στον επιπλέον διαχωρισμό?
καλησπέρα Ηλία
θα μπορούσα να την πω και "διαταξική", γιατί σίγουρα η ιστορία που καταθέτω είναι μόνο ένα απόσπασμα που εκτείνεται κι ακόμα πιο πέρα.Αφορά και τα παραδικαστικά κυκλώματα (που ενώ συνιστά ποινικό αδίκημα η λειτουργία των εν λόγω κλαμπ, δεν κάνουν τίποτα), αφορά τους πολιτικούς που δεν ντρέπονται να εμφανίζονται δημοσίως με αυτούς τους εγκληματίες, τους μπάτσους που δουλεύουν μπράβοι τη νύχτα κλπ.Η διάκριση που κάνω λοιπόν εγώ προσωπικά, είναι σε επίπεδο συνείδησης και "ανθρωπινότητας"- όπως την καταλαβαίνω με το απλό μου μυαλό- σε αντιδιαστολή με την βαρβαρότητα, τους "νόμους" της ζούγκλας, την κατάρα της μαφιοζοποίησης μιας κοινωνίας.Τα φαινόμενα αυτά είναι ριζικά αντικοινωνικά, με όλη τη σημασία της λέξης.Και το πρόβλημά μου δεν είναι να απομονώσω και να δαιμονοποιήσω κατηγορίες ανθρώπων, αλλά να κατανοήσω τους λόγους που κομμάτια απο κάθε τάξη έχουν φτάσει εκεί.Ολοι αυτοί που περιγράφω έχουν ενσωματώσει τόση βία και απαξίωση της δικιάς τους ζωής (απο το οικογενειακό, κοινωνικό, πολιτικό περιβάλλον), που επόμενο είναι σε συνθήκες δύσκολες σαν τις τωρινές, να καταρρέουν στην αναπαραγωγή αυτού που έχουν βιώσει, χωρίς ηθικούς φραγμούς κι αναστολές, αφού πλέον τίποτα δεν έχει νόημα. Και πες μου τώρα πώς μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να αναταχτούν ώστε να μην αποτελούν κίνδυνο για τον εαυτό τους αλλά και τους γύρω τους.
Το σχόλιο μου αναφέρεται στη διατύπωση ΄΄Μια απάνθρωπη μάζα΄΄και ΄΄Συνειδησιακή αποψίλωση΄΄. Θεωρώ και τις δύο διατυπώσεις πολύ βαριές, μου θυμίζουν έντονα τη φράση του Ζίζεκ περί tolerance που όπως λέει συχνά την αντιλαμβανόμαστε σαν ''the decafeine other''.
επιστρέφω γιατί μόλις διάβασα το άρθρο περί ΄έξευγενισμού΄΄της Ε. Τζιρτζιλάκη που θα έχουμε στο επόμενο Κοντέινερ. Και απαντά στην απορία σου για το ΄΄πως μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να αναταχτούν ώστε να μην αποτελούν κίνδυνο για τον εαυτό τους αλλά και τους γύρω τους.΄΄. Μιλάει για ΄΄συλλογικό συμμετοχικό σχεδιασμό΄΄που περιλαμβάνει όλους τους κατοίκους και όταν λέμε όλους εννοούμε όλους.Αλήθεια σε ποιες ομάδες από αυτές που δραστηριοποιούνται τελευταία στο κέντρο πχ. ατενίστας και άλλες βλέπουμε μετανάστες, πρεζόνια άστεγους κτλ μέσα στις τάξεις τους? Τυχαίο? Και μη πει κανείς ΄΄δεν πάνε΄΄γιατί τότε κάτι άλλο δεν πάει και δεν πάει καθόλου καλά.....
με τενίστες, φλωρίστες κλπ δεν έχω ιδιαίτερη σχέση, με τη γειτόνισσα και φίλη Ελένη όμως έχω, καθώς και με τους περισσότερους (δεν είμαστε και πολλοί) στο quartier.Αυτό το "όλους" που αναφέρεις εξετάζω κι εγώ.Δεν είναι όλοι οι μετανάστες το ίδιο, ούτε οι ναρκομανείς, ούτε οι ιδιοκτήτες μπαρ κλπ.Ερώτημα:θα συμπεριλλάβουμε και τους μαφιόζους στο συλλογικό σχεδιασμό?και τους χρυσαυγίτες?
Η δική μου άποψη είναι οτι σε ένα ιδανικό διάλογο θα έπρεπε να συμπεριλλάβουμε πραγματικά όλους.Το πρόβλημα είναι οτι κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται τι σημαίνει διάλογος...
Οσο για τους χαρακτηρισμούς μου, θεωρώ οτί δεν είναι υπερβολικοί.Για να καταλάβεις την ποιοτική διαφορά,στη συμπλοκή δεν παραφέρθηκαν εν θερμώ.Το ανθρωποκινηγητό εξελίχτηκε κυνικότατα, σε σημείο που αυτοί που έσπασαν στο ξύλο τον αφρικανό (με πάσσαλο που ξεκόλλησαν απ'το πεζοδρόμιο) αφού ήταν πλέον αναίσθητος και αιμόφυρτος, πήγαιναν απο πάνω και τον ρωτούσαν γελώντας "αν είναι καλά". Ανθρώπινο?δεν νομίζω...
και κάτι ακόμα: στη γειτονιά μας βλέπει κανείς συμπηκνωμένο το πρόβλημα που διατρέχει ήδη όλη την ελληνική κοινωνία.Θεωρώ δηλαδή οτι υπερβαίνει κατά πολύ το θέμα του gentrification.
και οι συλλογικότητες (που είναι σαφώς η λύση) χρειάζονται εργαλεία και καλές σχέσεις για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά.σ'αυτά αναφέρθηκα με το σχόλιο#1
καμμιά αντίρηση για τα περισσότερα από αυτά που λες απλά ο χαρακτηρισμός απάνθρωπη μάζα μου φάνηκε μηδενιστικός. Αλλά τεσπα. Με τους φασίστες και τους μαφιόζους είναι γνωστό πως δεν γίνεται διάλογος εξ ορισμού οπότε.....
αφού με ξέρεις, πιστεύω στους ανθρώπους.αυτό το "απάνθρωπη μάζα" αφορούσε το συγκεκριμένο επεισόδιο
σήμερα τα λέγαμε πάλι με την Ελένη, ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να κάνουμε συναντήσεις έστω κι εμείς που μοιραζόμαστε ένα κοινό ορίζοντα, ώστε να κάνουμε πράγματα?μας έχει φάει η λεπτομέρεια, ψυρρίζουμε(χε) τις διαφορές και χάνουμε την ουσία...
θέλει υπομονή κι επιμονή θα μου πεις...
φιλιά και καλημέρα
dva m Free Porn lxd Free Porn k rgg mgkqdk|kfq hhu|oywl z mc al
mhmf sbdqk miasporn ycojka m ck f xbt
http://antiphono.wordpress.com/2012/04/05/%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-athens-voice/
Post a Comment