Monday 16 March 2009

The Question

Can you bear my loneliness?

4 comments:

Anonymous said...

κι αυτό δικό σου ήταν, αντεστραμένο.τη μοναξιά σου την κατάλαβα γρήγορα

Anonymous said...

τη σημειολογια ΤΟΥ Ω (ringing)την καταλαβα...επι της ουσιας...απαντω λοιπον, οτι ψαχνω το καθρεφτη μου!..(η αληθεια ει ναι οτι του μοιαζεις)...x(or)+x(ron)=0..φιλακια μπεμπα

Anonymous said...

the {h(orr)or}x2
σε καταλαβαίνω και με καταλαβαίνεις
αλλά οι θέσεις μας είναι αντίθετες.δεν σε κρίνω, ο καθένας ας κάνει, ή καλύτερα ας είναι, αυτό που πιστεύει.
σε φιλώ

Anonymous said...

ρε συ μην ποσταρεις billie γιατι θα με στειλεις στο τρελοκομειο.δεν ξευρω απο blogs...μας βλεπουν τριτοι εδω?..
εχω μια ζωγραφια στο τοιχο κρεμασμενη
μια ελια μεσα σ ενα λειβαδι
καθως το χτυπαει
κατακαλοκαιρο το μεσημερι...
στα ποδια μου πεταριζει ενα τζιτζικι,μεσα στη χοβολη γυρισμενο τουμπα
παρε τη ζωη μικρο μου πλασμα
ολη σου η ζωη ορχηστρα.
εχω και τον εαυτουλη μου
στην αγκαλια μου μεσα..
εχω και εσενα...