In this paper the author suggests that it is insufficient simply to make a distinction, as Laplanche & Pontalis do, between penis to denote the male organ in its bodily reality and phallus to describe the symbolic aspect. She suggests that there is an important symbolic function for which the word phallus is not appropriate and which she calls penis-as-link. She suggests that it is the introjection of the penis-as-link which has a structuring function and promotes mental space and thinking, in that it recognises the full oedipal situation including the parental relationship (and mental bisexuality). With clinical material she shows that the lack of internalisation of the penis-as-link leads to the search for the phallus as a fantasy and she illustrates the relationship between the internalisation of the penis-as-link and mental space and thinking.
Για τον Ησίοδο, το Χάος συνδέεται µε την έννοια "χώρος". Ο Κρόνος, µετά τον ευνουχισµό, πετά τον φαλλό του πατέρα του στη θάλασσα. Εκείνη, τον κρατάει στον αφρό και από αυτό το κύµα της θα γεννηθεί η Αφροδίτη. Πάλι η παντοδυναµία της Αρχαϊκής Μητέρας: από τον ευνουχισµό ενός άνδρα γεννιέται µια άλλη µορφή παντοδυναµίας, η θεότητα της οµορφιάς. Έτσι ο φαλλός γεννά σαν µήτρα. Με αυτή την έννοια, έχουµε ένα παντοδύναµο αδιαφοροποίητο ον. Ένα ωραίο παράδειγµα του σύµµεικτου ρόλου των δύο γεννητικών οργάνων. Η Γη γίνεται επίσης καταστροφική για τον ∆ία και τους Ολύµπιους. "Στέλνει εναντίον τους, τους Τιτάνες που είναι θεοί και µετά τους Γίγαντες που είναι θνητοί" (Κερένύϊ, 1974, σελ. 37), εκφράζοντας την παντοδυναµία της. Στην επόµενη φάση ο ευνουχισµένος Ουρανός συµµαχεί µε τον εγγονό του, τον ∆ία, για να εξουδετερώσουν τη Γη και τον Κρόνο στην ουσία, για να µειώσουν την παντοδυναµία της Αρχαϊκής Μητέρας. Αργότερα οι Έλληνες, εγκαταλείποντας προοδευτικά τη µητριαρχία, θα περάσουν στην παντοδυναµία του άνδρα. Οι πολλοί έρωτες του ∆ία, οι αποπλανήσεις αθώων, αδυνάτων, παιδικών γυναικών, θέλουν να δείξουν την προοδευτική αποδυνάµωση του φαλλικού όντος
9 comments:
http://www.mendeley.com/research/dynamic-brain-imaging-eventrelated-optical-signal-eros-measures-time-course-localization-cognitiverelated-activity/
the woman phallus
http://www.pep-web.org/document.php?id=IJP.077.0649A
In this paper the author suggests that it is insufficient simply to make a distinction, as Laplanche & Pontalis do, between penis to denote the male organ in its bodily reality and phallus to describe the symbolic aspect. She suggests that there is an important symbolic function for which the word phallus is not appropriate and which she calls penis-as-link. She suggests that it is the introjection of the penis-as-link which has a structuring function and promotes mental space and thinking, in that it recognises the full oedipal situation including the parental relationship (and mental bisexuality). With clinical material she shows that the lack of internalisation of the penis-as-link leads to the search for the phallus as a fantasy and she illustrates the relationship between the internalisation of the penis-as-link and mental space and thinking.
Envy is a thing not working.
υπάρχουν πολλά τυφλά συναισθήματα
όπως ο φθόνος, η οργή κά
φυσικά τίποτε δεν είναι καλό ή κακό απο μόνο του...
I maean, envy for the lack of phallus
for women.
theleis na mou peis ti ennoeis?
(den hreonoume me ti lexi ;-))
μπονζούρ!
http://enaasteri.blogspot.gr/2011/04/blog-post_15.html
Για τον Ησίοδο, το Χάος συνδέεται µε την έννοια "χώρος". Ο Κρόνος, µετά τον ευνουχισµό, πετά τον φαλλό του πατέρα του στη θάλασσα. Εκείνη, τον κρατάει στον αφρό και από αυτό το κύµα της θα γεννηθεί η Αφροδίτη. Πάλι η παντοδυναµία της Αρχαϊκής Μητέρας: από τον ευνουχισµό ενός άνδρα γεννιέται µια άλλη µορφή παντοδυναµίας, η θεότητα της οµορφιάς. Έτσι ο φαλλός γεννά σαν µήτρα. Με αυτή την έννοια, έχουµε ένα παντοδύναµο αδιαφοροποίητο ον. Ένα ωραίο παράδειγµα του σύµµεικτου ρόλου των δύο γεννητικών οργάνων. Η Γη γίνεται επίσης καταστροφική για τον ∆ία και τους Ολύµπιους. "Στέλνει εναντίον τους, τους Τιτάνες που είναι θεοί και µετά τους Γίγαντες που είναι θνητοί" (Κερένύϊ, 1974, σελ. 37), εκφράζοντας την παντοδυναµία της. Στην επόµενη φάση ο ευνουχισµένος Ουρανός συµµαχεί µε τον εγγονό του, τον ∆ία, για να εξουδετερώσουν τη Γη και τον Κρόνο στην ουσία, για να µειώσουν την παντοδυναµία της Αρχαϊκής Μητέρας. Αργότερα οι Έλληνες, εγκαταλείποντας προοδευτικά τη µητριαρχία, θα περάσουν στην παντοδυναµία του άνδρα. Οι πολλοί έρωτες του ∆ία, οι αποπλανήσεις αθώων, αδυνάτων, παιδικών γυναικών, θέλουν να δείξουν την προοδευτική αποδυνάµωση του φαλλικού όντος
http://www.youtube.com/watch?v=PTFwQP86BRs
Post a Comment